Jak jsme za 7 dní od startu projektu získali 1211 e-mailů a dosáhli ROI 480 % v tržbách

A u toho jsme pomocí testování zpochybnili některé informace, kterými nás krmí české odborné magazíny. Vzpomínám si, když jsem spouštěl v roce 2012 můj blog o Facebook marketingu na www.davidlorincz.cz (teď už tam najdete jen osobní vizitku) a 1000 emailů jsem sbíral rok. Tak nějak organicky. Dnes už jsem na to šel jinak. Druhý týden v...

AffilBox roste meziročně o 31 % a další zajímavá čísla

Užívám si otcovskou dovolenou a když malý spí, tak si procházím různá data a upravuji dashboardy a reporty, abych měl lepší přehled, co se v jaké aplikaci děje. A objevil jsem velmi pěkná čísla. Na homepage AffilBox.cz se většinou nedívám, proto jsem byl tak udiven. Zobrazujeme tam aktuální čísla, kolik máme zákazníků, kolik si vydělají partneři...

2 podnikatelské lekce za 2 dny

Za poslední dva dny se mi přihodily dvě situace, které mi jsou velmi dobrou lekcí a které se mohou hodit i vám. Šel jsem v pondělí ráno na schůzku spojenou se snídaní. Zaparkoval jsem v obchodním domě a pět minut před devátou hodinou jsem se vydal východem směr restaurace. Dojdu k automatickým dveřím a ty se...

supportbox.com je doma

Mám radost, protože se mi podařilo dotáhnout koupi domény SupportBox.com. Je to nejdražší doména, jakou jsem kdy koupil a to jich mám přes stovku :). Rozmýšlel jsem se, zda do nákupu jít. Nakonec jsem se rozhodl pro koupi. Raději teď, než později. SupportBox pěkně roste a za rok by už mohl být pěkně viditelný a to...

Apple mě pěkně naštval

Jsem obrovský fanda Apple produktů, ale tentokrát mě naštvali. Byl jsem zvyklý, že vždy, když jsem něco na podpoře u Apple potřeboval, na druhé straně telefonu byl někdo velmi milý a ochotný a pomohl mi během pár minut. Tentokrát ne. Zvedl to automat a ten mi povídá „Pro nákup stiskněte jedničku, pro technickou podporu stiskněte...

Jak jsme vytvářeli produktové video

Letošní rok je u mě ve znamení práce na SupportBoxu. Vylepšujeme nejen aplikaci, ale také webové stránky. S každým naším klientem si chci zavolat a poptat se ho na několik otázek. Proč aplikaci používá, co je pro něj nejdůležitější atd. (o tom jak to dělám někdy příště). Díky těmto informacím postupně vznikly nové webové stránky (už třetí...

6 zásadních kroků každého e-shopisty na Facebooku

V ČR je 37 000 e-shopů. Všechny jsem je po večerech spočítal. A všichni mají stejné dotazy:  Jak na Facebooku získat zákazníky? Jak vydělat peníze? A jak začít? Jak už to bývá, odpovědět na tyto otázky rozhodně není jednoduchá. Půjdeme na to pěkně popořádku. 1.  Založte byznys manažer Markeťáci se mu vyhýbají jako čert kříži, ale...

Jak nastavit cenu

Mnoho podnikatelů a obchodníků, kteří se pustí na internetové bojiště (ale i to offline), nerozumí marketingu, neví jak přilákat zákazníky. A jediné, co je napadne, je podstřelit cenu. Když budou nejlevnější, budou přeci všichni nakupovat u nich. Bohužel, tak to nefunguje. Nikdo si u nich nenakoupí. Protože nikdo ani nepřijde. A hlavně za měsíc, či...

SupportBox v roce 2015

Dlouho jsem nepsal novinky o SupportBoxu. Naposledy jsem jej zmiňoval v Podcastu #12, kde jsem se zaměřil na historii mého vývoje SaaS aplikací, kolik mě stál atd. Poprvé jsem se o SupportBoxu na blogu zmínil už v prosinci 2012. Takže myšlenka na šikovnou aplikaci, díky které si člověk zjednoduší podporu zákazníků přes e-mail, mi v...

Jak jsem téměř zkrachoval: Sledování, plánování, řízení

Mou poslední chybou bylo (ne)řízení. Pokud jste nečetli úvod a první, druhou a třetí chybu, tak se na ně vrhněte před čtením tohoto článku. Uvedou vás do kontextu proč o nich píšu. Určitě znáte tu definici startupu, kde podnikatel skočí z útesu a během pádu se z toho co má v batohu snaží sestavit letadlo...