O mně

Jmenuji se Mário Roženský, vystudoval jsem v Brně VUT, Fakultu informačních technologií.

V současnosti se zabývám podnikáním na internetu a provozováním zajímavých projektů.

Tento blog by měl zachytit mé názory a postřehy z aktuálního dění okolo mě a ve světě internetu.

V minulosti jsem úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Mezi ty zajímavější bych mohl zařadit katalog realit, jenž byl monetizován pomocí PPC ještě v době, než s podobným systémem přišel Seznam a jeho SReality. Tento projekt byl po velmi krátké době odkoupen velkou realitní společností, protože během dvou měsíců jsme jim přiváděli více návštěvníků než právě zmíněné SReality.

Spolu se začátkem slevové horečky v Čechách jsem s kamarádem založil slevový server, který jsme po půl roce provozování prodali. V době prodeje jsme statečně drželi 10. pozici mezi 400 slevovými servery, které v ČR tou dobou existovaly.

Tyto a další zkušenosti mě vedly k mé současné aktivitě, kterou je affiliate. Vyvíjím software pro správu provizního programu AffilBox. Také se věnuji přednáškám a školením právě na téma provizního prodeje a vydělávání na internetu.

Pokud vás má historie zaujala a chcete mé aktivity sledovat, tak se přihlašte k odběru jednoho ze zdrojů informací:

 

 

Poslouchejte můj podcast:

 

 

Nejnovější epizoda:

Miluji vzdělávání (přečtěte si rozhovor o tom, jak se vzdělávám já a proč je to pro mě důležité) a pokaždé, když se dozvím něco nového, tak mám obrovskou potřebu toto nabyté vědění sdílet s ostatními. Doporučuji mě tedy sledovat na sociálních sítích, tam se to dozvíte jako první.

Na serveru Mladý Podnikatel se mnou udělal Jirka Rostecký skvělý rozhovor. Pokud mě chcete lépe poznat, poslechnout si mé podnikatelské začátky a důležité milníky, které ovlivnily mé směřování, doporučuji si rozhovor poslechnout.

Snímek obrazovky 2016-04-29 v 08.50.21

Své zkušenosti s vývojem SaaS aplikace pro správu provizního programu jsem využil k dobití nové oblasti a to péče o zákazníky. Myslím si, že kvalitní péče o klienty je levnější a lepší způsob, jak navýšit své zisky, než dávat nekonečné sumy do marketingu na přilákání nových zákazníky.

V roce 2015 jsem spustil novou aplikaci s názvem SupportBox, která má usnadnit komunikaci se zákazníky pomocí e-mailu. Díky propojení s e-shopem, e-mailingovým nástrojem, fakturačním software a dalšími externími zdroji má každý kdo odpovídá na e-mail od zákazníka veškeré informace které potřebuje. Tento kontext umožňuje poskytovat lepší péči a kvalitnější odpovědi.

Pomáhám nastavovat kvalitní zákaznickou péči ve firmách a pořádám také školení péče o zákazníky. Každý rok pořádám také konferenci věnovanou péči o zákazníky s názvem SupportDay. Mým cílem je skrze vzdělávací aktivity zlepšit péči o zákazníky u 1.000 e-shopů v ČR a SR.

Vytyčil jsem si cíl 1.000.000 Kč MRR (měsíční revenue) z SaaS aplikací do 5 let. Uvidíme, zda se mi to povede. Svou cestu dokumentuji na tomto blogu, takže to budete určitě vědět první.

 

Pokud máte na mě dotaz, klidně mi jej napište