Každý by určitě chtěl mít vé svém provizním programu spoustu partnerů, kteří jej budou propagovat, ale málokdo věnuje pozornost tomu, aby je zaujal hned na první pohled.
Popis affiliate programu musí partnery zaujmout, nadchnout a vtáhnout do propagace.
Bohužel většina lidí nevěnuje pozornost popisu svého provizního programu a informacím pro partnery. Už v minulosti jsem psal, jaké materiály pro partnery připravit, ale to je až pro ty partnery, kteří do provizního programu vstoupí.
Popis vašeho programu bude vaše vizitka a vaše lákadlo na partnery. Nezřídka tam vidím jen vypsané provize a název programu. Ale nikde už nejsou informace o tom, proč propagovat, jestli to je dočasná, nebo trvalá kampaň, jaké materiály jsou pro partnery připraveny apod.
Pokud se chcete podívat, jak by měl vypadat ideální popis provizního programu, tak se podívejte na popis provizního programu Velké samolepky. Je vidět, že za tímto provizním programem stojí jeden z největších partnerů v ČR, takže přesně ví, co partneři potřebují.
Nejdůležitější osoba v provizním programu je partner!
Víte o dalších pěkně popsaných provizních programech? Dejte o nich vědět v komentářích.
Hneď ako som videl popis programu Velkesamolepky.cz, tak som vedel, že ide o affiláka! Cílovka, slevové kupóny, XML, iFrame, hledanost ve vyhledávačích…to sú veci, ktoré 95% affiliate programov nezverejní, popr. neposkytuje. Ak by takto vyzeral popis každého programu, tak by sa partnerom v tom oveľa lepšie orientovalo a dokázali by rýchlejšie odhadnúť, či sa daný affiliate program vyplatí alebo nie. Petra Balouna v tomto určite chválim!