SupportBox – aplikace pro podporu zákazníků

Vánoce jsou za dveřmi a já tu pro vás mám dárek! Naši aplikaci SupportBox, kterou využíváme na podpoře zákazníků, dáváme k dispozici ZDARMA! Pro všechny!

Nápad na tuto aplikaci vznikl v době, kdy jsem managoval jeden provizní program a za 2h mi přišlo 75 emailů. Na některé jsem mohl odpovědět hned, ale některé jsem potřeboval předat další osobě, aby se na to podívala ona. Pak jsem třeba den čekal na odpověď, nebo se odpovědi duplikovaly apod.

Ale my jsme řekli ne. Protože jsme softwarová firma, tak jsme si na to hned vyvinuli vlastní řešení. Systém kontroluje každých 5 minut emaily a pokud je nalezena nová zpráva, tak z ní vytvoří ticket. Tento ticket si kdokoliv z teamu může „přivlastnit“ a odpovědět na něj. Tickety lze delegovat na další členy teamu, psát si k nim poznámky, odpovídat na ně.

Pro představu přikládám ještě několik screenshotů. Pokud se vám aplikace líbí, můžete se registrovat ZDE.

Seznam ticketů

Seznam ticketů

Detail ticketu

Detail ticketu

Vytvořte si SupportBox účet.

Mário Roženský
Věnuji se vývoji SaaS aplikace SupportBox a zlepšování zákaznické péče ve firmách. Posledních pár let jsem se věnoval popularizaci affiliate marketingu v Čechách. Napsal jsem knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Komentáře
  1. Kindlista napsal:

    Ahoj vypadá to moc pěkně, aplikace je vyvinuta v Nette nebo se pletu? GUI aplikace je vlastní práce nebo jde o nějaký template?

    Děkuji za info a přeji pěkné svátky.

  2. acidclick napsal:

    Pekne ty projekty sekas jak Bata cvicky. Jednoduche, prehledne. Palec nahoru.

    Jinak pro komplexnejsi pouziti muzu doporucit kayako.

    • Ono jich je mraky, já jsem si třeba zamiloval Desk.com, ale problém je, že ty softy jsou v angličtině, jsou nepřehledné a do emailů dávají balast navíc a ti příjemci potom nechápou o co jde:(

  3. Martin Kysela napsal:

    Aplikace vypadá moc pěkně a elegantně. Jen mi to nedá, abych se nezeptal – proč jste nevyužili nějaké stávající řešení, např. RT ( http://www.bestpractical.com/ )? A jaká je zde cenová politika? Držím palce!

    • Martine, děkuji, důvody jsem již psal v předchozím postu: ty softy jsou v angličtině, jsou nepřehledné a do emailů dávají balast navíc a ti příjemci potom nechápou o co jde:(

      Dále tím že je to custom řešení, tak si do něj můžeme přidávat další scripty dle našich interních potřeb. Také chceme implementovat nějaké featurky, které jsem v těch softech nenašel a také mít možnost přístupu přes API.

      Mezi nejlepší support softy (dle mého názoru) patří Desk.com a SupportBee.com.

      Co se týče cenové politiky, tak je to ZDARMA :). Nějak mi to přišlo jako dobrý nápad nabídnout tento SW všem a zdarma.

  4. Kvasnička Jan napsal:

    Mário jede 🙂 Další super appka, která usnadňuje práci. Palec nahoru!

  5. Petr napsal:

    Pěkný dárek, určitě otestuji. I když přiznám se mívám trochu nedůvěru k věcem které jsou zdarma a u kterých zároveň není jasné jak je chce provozovatel monetizovat.

  6. Tomáš napsal:

    Líbí se mi ta jednoduchost a přehlednost. Žádný balast navíc. Chválím 🙂

  7. honza ch. napsal:

    To vypadá velice pěkně, ale hodily by se informace, co všechno musím udělat poté, až se zaregistruju ale předtím, než to udělám 😉 Na tom webu o tom není jediná informace a tady taky ne…

  8. Jan Čejka napsal:

    Paráda,

    zrovna jsem se chystal, že v Nette support systém vytvořím (pro můj projekt vytvořený v Nette), když tu náhle… 🙂

    Jdu testovat 🙂

  9. Pavel napsal:

    Ahoj Mario,
    proč už supportbox nefunguje pro veřejnost?
    Děkuji za odpověď

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *