Ukončuji své on-line kurzy, co budu dělat?

Vše někde začíná a také někde končí. Podnikat jsem začal v roce 2005, v roce 2011 jsem spustil AffilBox a nedlouho na to jsem začal také školit, jak dělat affiliate marketing. V roce 2014 jsem vydal také svou první knihu.

Postupem času jsem udělal přes 120 veřejných, či soukromých školení. Ať už z oblasti affiliate marketingu, zákaznické péče, budování firmy a nastavování procesů a dalších témat, která jsem ve svém podnikání musel vyřešit a se kterými pomáhám druhým.

Protože můj čas je velmi omezený a školení je pouze doplňková činnost, spustil jsem také on-line kurzy. Nejprve Affiliate Academy, potom E-mail Ninju, PPC Ninju, Webinar Ninju a pár drobných dalších. Těmito kurzy dohromady prošlo přes 2.000 lidí. Mně přinesly pár milionů Kč, které jsem dále mohl investovat do svých projektů.

V roce 2015 jsem spustil SupportBox a naplno se začal věnovat péči o zákazníky. Aplikace se raketově vyvíjí. Někdy na přelomu roku předstihla v obratech AffilBox a dále rosteme velmi rychle (8-12 % měsíčně). Aktuálně doděláváme live-chat a telefony, abychom mohli zákazníkům poskytovat nástroj, který jim na jednom místě snadno umožní obsluhovat zákazníky skrze všechny kanály. Je to jízda. Viz. graf, který jsem minulý týden sdílel i na sociálních sítích.

Soustředit se pouze na jednu (dvě) věci a ty dělat na maximum je velmi důležité. I všechny ty kurzy a projekty, které jsem výše zmínil jsem tvořil postupně v horizontu 8 let. A vždy v daný čas se soustředil pouze na tu jednu věc a té dal maximální focus, maximální marketing a maximální úsilí. A to se vyplatilo.

Před 14 dny jsem byl donucen odvézt si ze skladu knihy, které za mě rozesílali, protože jich už neprodávám stovky měsíčně, jako v minulosti, a oni se chtěj připravit na vánoční sezonu. Cestou jsem o tom přemýšlel.

Došel jsem k závěru, že ukončím prodej všech svých on-line kurzů. Ne že by nebyly aktuální, nebo informace v nich obsažené hodnotné, ba naopak. Věci, které v nich učím používám neustále sám a čas od času do některého kurzu nahlédnu pro inspiraci, jak jsem to dělal, či jej dám nastudovat někomu z kolegů, aby to mohl dělat on sám.

Je to proto, že je potřeba je neustále šířit a často mi k nim uteče mé myšlení a přemýšlím, jak je marketovat. Měl bych pustit kampaň na Webinar ninju, nebo zase tu pěknou landing page na E-mail ninju. Ale pak si řeknu, kolik by to bylo energie a času a když to stejné udělám pro SupportBox, tak se to v dlouhodobém horizontu zúročí mnohonásobně více.

Rozhodl jsem se je všechny stáhnout z trhu.

V pátek (24. 8.) mám narozeniny a každý rok dělám slevovou akci na knihy, kurzy, záznamy atd. s 50% slevou. Tak se to pěkně hodí. Do páteční půlnoci si naposledy můžete volně koupit mé on-line kurzy. Také knížku, nebo záznam ze SupportDay s 50 % slevou.

Samozřejmě k nim dostanete všechny ty super bonusy a dárky, které ke každému kurzu nabízím. Stejně tak i mou maximální podporu, kdy se mě můžete ptát a telefonovat na e-mailu, či přímo v členské sekci jednotlivých kurzů.

V pátek o půlnoci možnost zakoupit tyto kurzy uzavřu. Budu tou dobou na Mastermind Víkendu pro 10 skvělých podnikatelů, který pořádám. Tím krásně uzavřu jednu kapitolu on-line kurzů a otevřu kapitolu jinou. A to práce s podnikateli naživo. Společně a do hloubky.

Něco starého končí, něco nového začíná.

Začal jsem být také velmi aktivní na Instagramu. Přidejte si mě tam, protože každý den publikuji Stories, ve kterých ukazuji, co zrovna dělám, nad čím přemýšlím, co řeším. Ukazuji pozadí svého podnikání a věci, které jinde neuvidíte.

Také jsem začal dělat „páteční review”. Což je shrnutí celého týdne. Zapisoval jsem si to sám pro sebe a ukazoval jsem to pár klientům, které mentoruji a jim se to velmi líbilo, proto jsem se rozhodl to začít dělat veřejně. Úvodní díl si můžete prohlédnout níže a každý další potom na mojem Facebook profilu vždy v pátek odpoledne.

Mário Roženský
Věnuji se vývoji SaaS aplikace SupportBox a zlepšování zákaznické péče ve firmách. Posledních pár let jsem se věnoval popularizaci affiliate marketingu v Čechách. Napsal jsem knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *