Zalíbil se mi trend posledních dní, kdy si můžete koupit odkaz pod článkem. Tento odkaz je v článku umístěn nastálo. Protože časem zobrazení článku padají dolů, tak u starších článků je cena nižší. Pokud si zakoupíte odkaz v den vydání článku, tak vás vyjde na 200 Kč, pokud později, tak na 100 Kč. U článku budou maximálně 3 odkazy.
Nějaká data o blogu.
Nejčtenější článek 9 důvodů proč nikdy nebudete bohatí již četlo 25,105 návštěvníků a každý den to jsou desítky dalších.
Denně navštíví můj blog něco mezi 100-200 čtenáři a posledních 10 článků mělo čtenost 300-1000 zobrazní.
Prosím nevkládejte odkazy, které jsou v rozporu s dobrými mravy a slušným chováním.
Jsem zvědav, zda se tento typ reklamy chytí, objednávat můžete v žlutém boxu pod článkem.
Drahé, U Jeníka je to levnější. 😀
Ale také tématičtější a s přínosnými informacemi 😉
Ahoj.
Koupil sis to řešení od Petra Jeníka, naprogramoval sám nebo našel nějaký plugin?
Taky bych bral.
Tak si kupte odkaz u Petra:) Já nastavil ceny od oka. Petrův blog nečtu, mám na něj averzi už pár let. Nemám v zájmu ospamovat blog odkazama. Takže pokud někdo chce, tak si to koupí a aspoň to pro něj bude lepší.
Objednal jsem si ten co je na odkazu na začátku článku.
25000 impresí za kilo je stokrát lepší než u Jeníkova blogu…
Me taky napadlo ze bych na mem blogisku mohl takto prodavat odkazy, pak jsem si ale uvedomil ze by to stejne nikdo nekoupil 😀
Je lepšie zaplatiť viac a mať kvalitnejší link. Otázka je – v čom kvalitnejší a pre koho… Určite bude link kvalitnejší pre čitateľa, keď obsah odkazu súvisí s témou webu, popr. článku.
Pretože keď klikne, tak ostane na vašom webe. Preto je aj na objednávateľovi linku, aby zvážil, do akej miery jeho odkaz súvisí s tým, čo tu návštevníci čítajú.
A ďalšia výhoda je, že bugovo.com je silne tématický web a viete odhadnúť, aká skupina návštevníkov sem chodí. Takže vyššia cena je oprávnená.