Podívejte se na záznam mé přednášky. Velmi často se mě ptáte, ať uvedu konkrétní příklady svých webů, či nějaké konkrétnější informace. V této přednášce jsem se v dotazech od posluchačů rozpovídal a to nejen o svých webech, o affiliate statistikách, ale také o infoproduktech, o dělání affiliate managera a spoustě dalších témat o kterých se jinde nedozvíte! Dotazy začínají na 56. minutě.
Pěkné video, hlavě ta část s dotazy. Jen někdy si lámu hlavu, nejen u Tebe, ale i u jiných blogerů že se zabývaš třeba Affilboxem, nebo tím že jsi manažer kampaní a nesoustředíš se plně třeba na affil stránky, možná to píši kostrbatě, je mi jasné že v té aktivitě nebude taková konkurence, zisky v budoucnu budou větší. Ale příjde mi, že mnoho lidí právě u internetového podnikání rychle opouští něco co umí a jsou v tom dobří a jdou klidně do neprobádaných vod. Chápu že Affilbox bude vydělávat i další roky,ale pořádný web určitě taky. Příklad někdo dokáže skvěle zanalyzovat eshop co tam má majitel špatného z pohledu desingu, SEO, ale sám eshop nemá.
Turek – U mě je to třeba o tom, že rád pomáhám ostatním a nástroje a software, které vyvíjím pomáhají ostatním lidem, to samé mé přednášky. Rád se s lidmi potkávám a rád otevřeně mluvím o tom, co dělám.
U affliate webů sice můžu pomáhat, ale už nemůžu otevřeně vše odvyprávět, protože je někdo zkopíruje. Tvorba SW není úplně tak jednoduchá a rozjet nějakou aplikaci tak, aby fungovala je hodně náročné a dělá to docela bariéru vstupu.
Jakou myslíš, že má bariéru vstupu web o půjčkách, který jsem udělal za 2h a který mi vydělal za rok cca 100k. Je to sice pěkné kapesné, ale nebaví mě to.
Project management a marketing je něco co mě baví a proto to dělám.
U té analýzy eshopu je to třeba proto, že je ten člověk borec v té analýze, ví jak vylepšit frontend tak, aby dobře prodával, ale za eshopem je spousta práce, sklad, účetnictví, expedice, nákupy, apod. A to je mraky různé práce, které daný člověk nerozumí a ani nechce rozumět.
Toto je podivná představa „podnikatelů“, že budou dělat vše… to je blbost. Je potřeba se soustředit na jednu věc a zbytek nechat udělat odborníky v té dané oblasti, jedině tak jde vybudovat schopný a špičkový business.
Dík za pěknou a přínosnou odpověď.
Super video, Mário 😉
Dobré video, už jsem několikrát přemýšlel, že se podobné akce zůčastním. Tak snad příště.