Užívám si otcovskou dovolenou a když malý spí, tak si procházím různá data a upravuji dashboardy a reporty, abych měl lepší přehled, co se v jaké aplikaci děje. A objevil jsem velmi pěkná čísla.
Na homepage AffilBox.cz se většinou nedívám, proto jsem byl tak udiven. Zobrazujeme tam aktuální čísla, kolik máme zákazníků, kolik si vydělají partneři a jakého obratu dosáhnou obchodníci. Aktuálně tam svítí tyto údaje (aktualizace probíhá každé ráno):
Ukazujeme čísla z nezamítnutých konverzí, takže reálně to číslo bude nižší. Měsíční obrat obchodníků cca 65M Kč měsíčně z affilu je velmi zajímavý, protože ve výsledku dává dohromady roční obrat třičtvrtě miliardy korun! Podobně výše provizí pro partnery je velmi pěkné číslo. Těch 6M Kč schválených se promítne do 70M Kč vyplacených na provizích za rok, což je také velmi krásné číslo.
Udělalo mi to obrovskou radost, protože to dává celé aplikaci mnohem větší smysl a význam, než že se jedná o „obyčejný“ software. Ale pomáháme e-shopům získat 750M, které by jinak třeba neměli. Stejně tak si na velmi pěkné peníze přijdou partneři.
Druhé číslo, které jsem v reportu odhalil je, že jsme začátkem října překonali loňský rok, co se týče našeho obratu v AffilBoxu. Naše aktuální ARR je o 31 % vyšší, než loňská. Vloni jsme rostli rovných 30 %, letos ještě o procentíčko rychleji. Je to takové příjemné tempo, které mi vyhovuje. Do konce roku bude na naší platformě spuštěno ještě několik velmi pěkných affiliate programů zvučných značek, které jsou nyní v přípravě, ale bohužel je nemůžu prozradit.
Také jsem začal pomalu plánovat aktivity na příští rok a došel jsem k tomu, že ukončím své affiliate školení. Za uplynulé 3 roky si jím prošlo 82 posluchačů a má super ohlasy. Vznikly díky němu i velmi pěkné provizní a profitabilní affiliate programy, což mě těší o to více. Poslední termín školení proběhne 23.11. v Praze. Pokud chcete spustit, či vylepšit, svůj provizní program, tak se přihlaste. Zbývají poslední 2 místečka.
A když už jsem u těch affiliate témat, tak je zajímavé, že po prázdninách mě kontaktovali postupně 3 lidé, že se chtěj naplno věnovat správě provizních programů pro e-shopy. Nějak jim to nadšení asi vyprchalo, protože jsem jim dohodil nějaké potenciální zákazníky, ale nic se dále neděje. Toto vidím jako obrovskou příležitost. Reálně na trhu nikdo volný, koho bychom mohli doporučovat není.
Každý týden dostáváme 5-6 poptávek od našich zákazníků, zda někoho nemůžeme doporučit a my stále odpovídáme, že nemáme koho. Takže pokud přemýšlíte o tom, co dělat a zaujala by vás tato oblast, je tu obrovská příležitost. Velmi rádi budeme šikovným affil manažerům doporučovat naše klienty do správy, takže o zákazníky nebudete mít nouzi.