Věnuji se vývoji SaaS aplikace SupportBox a zlepšování zákaznické péče ve firmách. Posledních pár let jsem se věnoval popularizaci affiliate marketingu v Čechách. Napsal jsem knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Bohužel se to stává velmi často. Firmy udělají tak velkou reklamu a hlavně úspěšnou, že sice navýší počet zákazníků jednorázově, ale mnohdy ztratí stálé zákazníky, který si všimnou, že klesne kvalita služeb (či zboží), protože to šidí.
Chápu sice jak je myšlený, ale souhlasit s ním úplně nemůže. Přecijen mám teď na nedostupnosti vlastní služby novým zákazníkům postavený byznys model 🙂
Naopak bych jako zásadní chybu viděl snažit se uspokojit každou poptávku a dělat kvůli tomu kompromisy.
Neřekl bych, že je to časté Mirku. Jeden portál pouze s cestováním (newgo.cz) mám marketingově na starosti s podobnými problémy se nesetkávám. Myslím, že ani u restaurací to nastat skoro nemůže, protože si musí zákazníci předem rezervovat místo. Pokud si přeplní restauraci úmyslně a personál nebo vybavení na to nemají, tak pak už je to jen o blbosti.
Davide já to nemyslel u až tak velkých provozů jako jsou restaurace, ale u menších jako je kadeřnictví či třeba masáže. Tam obslouží x lidí denně a když jim pak na tu inzerci se nabalí třeba 300 lidí mají problém. Jasně i zde se každý musí dopředu rezervovat, ale také se u té rezervace může dozvědět že přijde na řadu až za dva měsíce.
Toto je spise na tweet a ne blogspot ne? Ale samozrejme souhlasim je to pravda:)
Umožnění placených odkazů pod příspěvky snížilo délku příspěvků. 🙂
Bohužel se to stává velmi často. Firmy udělají tak velkou reklamu a hlavně úspěšnou, že sice navýší počet zákazníků jednorázově, ale mnohdy ztratí stálé zákazníky, který si všimnou, že klesne kvalita služeb (či zboží), protože to šidí.
Text reklamy je delší jak text článku 🙂
Chápu sice jak je myšlený, ale souhlasit s ním úplně nemůže. Přecijen mám teď na nedostupnosti vlastní služby novým zákazníkům postavený byznys model 🙂
Naopak bych jako zásadní chybu viděl snažit se uspokojit každou poptávku a dělat kvůli tomu kompromisy.
Toto se velmi často stává u firem jenž si zadají inzerci na slevomatech a pak zjistí že nejsou schopni uspokojit poptávku.
Neřekl bych, že je to časté Mirku. Jeden portál pouze s cestováním (newgo.cz) mám marketingově na starosti s podobnými problémy se nesetkávám. Myslím, že ani u restaurací to nastat skoro nemůže, protože si musí zákazníci předem rezervovat místo. Pokud si přeplní restauraci úmyslně a personál nebo vybavení na to nemají, tak pak už je to jen o blbosti.
U restaurací je spíš typicky problém, že vouchery vytlačí pryč stálé zákazníky.
Davide já to nemyslel u až tak velkých provozů jako jsou restaurace, ale u menších jako je kadeřnictví či třeba masáže. Tam obslouží x lidí denně a když jim pak na tu inzerci se nabalí třeba 300 lidí mají problém. Jasně i zde se každý musí dopředu rezervovat, ale také se u té rezervace může dozvědět že přijde na řadu až za dva měsíce.
Můj největší sen je tedy vyplněn, zároveň se vyplňuje i největší chyba!!! Ale dělám na tom.
PS: Hledám PHP programátory 🙂