Rozhovor s Davidem Kiršem z EmailAcademy.cz

Včera 1.3. byl na EmailAcademy.cz spuštěn nový trénink o tom, jak využívat email marketing. Jedná se o kurz, ve kterém se naučíte efektivně využívat email jako nástroj pro získání nových klientů a také nových obchodních příležitostí. EmailAcademy už dříve prošlo více než 200 podnikatelů z různých sfér a oborů a z kurzu odcházeli nadšeni.

Můžete se registrovat úplně zdarma a to na adrese EmailAcademy.cz. Stačí vložit své jméno a email a dostanete přístup k vzdělávacímu videu a také obdržíte ebook zdarma. Videa jsou opravdu poučná a vždy se z nich dozvíte něco nového.

Abych vám tento program trošku přiblížil, tak pro vás mám rozhovor s Davidem Kiršem, jenž před několika lety založil službu SmartEmailing.cz, která slouží k pohodlnému rozesílání emailů a nyní se věnuje osvětě na poli emailového marketingu. Pro svou Akademii také připravil jeden z nejlepších affiliate programů, jaké jsem v ČR viděl. Myslím, že co se týče kvality a propracovanosti nemá obdoby.

Ahoj Davide, jak bylo na Bali? Načerpal si nové podnikatelské nápady a sílu na pokračování Email Academy?

No, prvních 14 dní jsem nedělal nic a doháněl odpočinek… ale pak vám to začne chodit. Takže poznámek mám dost. Byla to má nejdelší dovolená, 30 dní a musím říct, že to stálo za to. Navíc Asii miluju. Milí a naladění lidí a super jídlo, moc více člověk nepotřebuje. Aspoň pár týdnů.

První Email Academy zaznamenala značný úspěch, jak ji hodnotíš ty sám?

Byla to pro mě velká zkušenost. EmailAcademy jsem spustil v loňském roce a k seminářům přibyla i Online varianta. Zpětná vazba byla dobrá a tak bych vše letos rád zopakoval, ale ve větším.

V Čechách až do nedávna školily pouze velké agentury, proto velmi vítám, že se do toho tak kvalitně pustil i „jednotlivec“. Vnímáš nějaký tlak od těchto agentury, nebo změny na tomto poli?

Nevnímám. A v EmailAcademy už nejsem jednotlivec, ale vnímám to trochu jako novou vlnu pro ty podnikatele, kteří to myslí s obchodní email komunikací vážně. Všichni čteme emaily, ale jen málo z nás je umí posílat.

Jak tě vůbec napadlo rozjet SmartEmailing?

Je to skoro jako příběh z těch různých motivačních knížek. Před 4 lety jsem hledal nástroj pro rozesílku a analýzu hromadných emailů. U nás nic nebylo. V zahraničí plno a tak jsem začal hledat, studovat a učit se. Chytlo mě to. A nejen to. Zjistil jsem, že i když jsem podnikal s internetem už pár let, o potenciálu a principech email marketingu jsem nevěděl nic. Otevřely se mi oči. A tehdy jsem si řekl, že pokud mně, tak bych u nás nemusel být sám. Zdá se, že to vyšlo.

Jak vidíš nejbližší budoucnost email marketingu v ČR? Dnes je to z 99 % spam na emaily vykradené ze zboží.cz.

Bohužel je u nás vlna emailingu vnímáma pořád jako „sehnat emaily a ospamovat“. Pak se firmy diví, že mají 2 objednávky z 10.000 emailů. Je to smutné nepochopení, jak funguje psychologie prodeje.

Protože na tomto blogu píšu hodně o affiliate, tak chci také ocenit to, jakým způsobem svůj affiliate program vedeš. Myslím, že to v ČR nemá obdoby. Skvělá příprava kampaně, velmi kvalitní texty, špičková videa, luxusní ceny pro nejlepší partnery, to tu prostě nikdo nemá. Kde jsi k tomu všemu bral inspiraci? Kde jsi se „naučil“ affiliate marketing?

Došlo mi, že klíč k růstu je spolupráce. Můžete si hrát na vlastním písečku a být dokonalý, ale k čemu? Proto je skvělé ukázat příležitosti na tomto poli i jiným. Poučit se od těch, kteří to umí. Jezdím se učit především do US, kde je affiliate systém běžný obchodní model. Motivovat partnery mě baví, podpoří vás, vydělají peníze a já také. Není to ideální? Letos chystám asi největší affiliate kampaň pro prodej vzdělávacího programu u nás a moc se těším. Více lze najít na affiliate.emailacademy.cz

Moc děkuji za rozhovor a přeji hodně úspěchů s Akademií! Je ještě něco co by si chtěl vzkázat?

Zjednodušte si život využítím emailu a internetu. Ne naopak. 🙂

Podívejte se na pěkné video:

http://www.youtube.com/watch?v=efV806jWgdM

Mário Roženský
Věnuji se vývoji SaaS aplikace SupportBox a zlepšování zákaznické péče ve firmách. Posledních pár let jsem se věnoval popularizaci affiliate marketingu v Čechách. Napsal jsem knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *