Jedna z nejdůležitějších myšlenek, které jsem si odvezl z letošního Léta s internetovým marketingem se týkala 3 typů firem dle jejich zaměření.
Prvním typem je firma, která se soustředí na zákazníka a udělá pro něj první poslední. Minulý týden jsme byli s manželkou v nádherném Chateau Herálec, kam jezdíme relaxovat. Tento zámek je krásným příkladem firmy / služby zaměřené na zákazníka. Udělají pro něj vše, co mu na očích vidí. Od výborného jídla, skvělých lidí, až po krásné prostory. Díky tomu se do tohoto hotelu velmi rádi vracíme a neskutečně si tam odpočineme.
Jaké jsou další dva druhy firem? Podívejte se na mé další video, které jsem natočil právě v Herálci.
Přidejte si mě na Twitteru, abyste byli jako první informováni o tom, že začalo nové vysílání. No a samozřejmě si stáhněte Periscope (a dejte si mě vyhledat „mariorozensky“), ať můžete vysílání sledovat pohodlně kdekoliv a kdykoliv. No a také si přihlaste k odběru můj kanál na YouTube, aby vám neunikla další videa, pokud je nebudete sledovat živě.
Jestli se nepletu, tak na Shopexpo vystupoval člověk, kterému Chateau Herálec patří. V minulosti vystupoval s Elvisem Presleym a měl biotechnologickou firmu s 1000 zaměstnanci, hodně zajímavej člověk.
Nebyl to Chateam Mcely? 🙂
Aha, tak to bylo jiné Chateau. 🙂