Jak probíhá mé školení ve vaší firmě?

Péče o zákazníky je pro dobře fungující e-shop nezbytností a hraje velkou roli ve spokojenosti vašich zákazníků. Proto je potřeba vaší podpoře věnovat pozornost.

Spokojený zákazník, kterému zodpovíte všechny jeho dotazy včas a srozumitelně, a kterému pomůžete vyřešit jeho případné problémy, rovná se spokojený zákazník, který se k vám bude rád vracet i v budoucnu.

Pokud chcete dopřát vašim zákazníkům špičkovou péči a profesionální podporu, můžu vám s tím pomoci v rámci individuálního školení pro vás a váš tým.

Co vám přinese školení zákaznické podpory?

  • Vyvarujete se chyb, které dělá až 90 % českých E-shopů
  • Vyřešíme konkrétní problémy, se kterými si nevíte rady
  • Zjistíte více o nástrojích, které vám se zákaznickou péčí pomohou
  • Proškolím vaše zaměstnance a ukážu jim konkrétní postupy, které razantně zrychlí jejich práci
  • Získáte spokojené zákazníky a tím i větší zisky

Jak školení zákaznické péče probíhá?

V první třetině školení se zaměříme na obecnější věci a sjednocení celého týmu. Podíváme se na časté situace, se kterými se obvykle na zákaznické podpoře setkáváme. Řekneme si, jak je nejlépe řešit a jak se chovat, aby byl zákazník plně spokojen.

V další části se pak podíváme na konkrétní problémy vaší podpory, podle osnovy, na které jsme se dohodli, a rozebereme konkrétní problémy a nedostatky, které vás trápí.

Poté zahájíme vzájemnou spolupráci. Nechám váš tým připravit časté a problémové dotazy zákazníků, ať už telefonické, nebo e-mailové. Všechny tyto dotazy si projdeme a řekneme si, jak se dají vyřešit k co největší spokojenosti zákazníků.

V rámci celého školení můžete vy i váš tým pokládat dotazy, které vás zajímají. Jsem připraven zodpovědět jakýkoliv dotaz.

Jak určíme správný obsah školení právě pro vaši firmu?

V první řadě se s vámi sejdu, či si dáme společný hovor po Skype, kde probereme vaše konkrétní požadavky a nedostatky v zákaznické péči. Řekneme si, zda jsou problémy řešitelné, a zda vám s nimi umím pomoci.

Pokud se dohodneme na spolupráci, zašlu vám dotazník, díky kterému zjistím základní informace. Co vám v rámci podpory funguje a co ne, jak si s podporou poradí váš tým a jak je velký, kolik vám chodí průměrně dotazů, jaké nástroje používáte a zda jste s nimi spokojeni a podobně. Zkrátka informace, které nám pomohou určit správnou strategii pro vás.

Vše vyhodnotím a pošlu návrh osnovy školení, kterou s vámi pro konzultuji a podle rozsahu určíme, zda bude dostačovat půl denní školení, nebo zda to zabere celý den.

Reference

Co o mém školení říkají účastníci?

Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.

Bc. Nicola TroppováOperations manager, Fastcentrik

Myslím si, že zásadní věc byla, že přišel odborník z venku a vysvětlil všem přítomným, jak moc je to důležitá oblast, kde všude má vliv a jak velký. A že to není jen povinný opruz, ale zásadní část naší práce.

Díky tomu jsme se ve firmě začali na zákazníky dívat jinak. Všichni si o dost víc uvědomili, že jsou to zákazníci, kdo nás živí.

Dostali jsme spoustu praktických tipů. Došlo nám, jak moc používáme vlastní žargon, aniž si to uvědomujeme. A zákazníci nám pak nerozumí. Velmi pozitivní změna je, že už nevidím v reakcích zákazníků stížnosti na jednání při reklamaci.

Jedno číslo za všechny, aktuální NPS měřené dotazníkem po objednávce je 80%.

Lukáš FibingerMarketing manažer, AB COM CZECH, s.r.o.

Cena školení

Půldenní školení - 15 000 Kč
Celodenní školení - 25 000 Kč

V ceně školení je strategie na míru a čas strávený přípravou. Ceny jsou uvedeny bez DPH.