ŠKOLENÍ A KONFERENCE

Praha - 8. 8. 2018

Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře.
 
Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. 

OSTATNÍ PRODUKTY

Jak prodat více díky Affiliate marketingu

Kompletní návod, jak si naplánovat, spustit a spravovat dlouhodobě úspěšný provizní program.

Kniha vás provede (jen) důležitými úkoly, které váš provizní program opravdu posunou kupředu.

Kniha 590 Kč

Záznam konference SupportDay

Záznam 3. ročníků přednášek z konference o péči o zákazníky

Péče o zákazníky jako důležitá součást vašeho podnikání.

  • Budoucnost zákaznické péče
  • Retence místo akvizice
  • Jak správně komunikovat na sociálních sítích
  • User experience otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka
  • UX vs. zákaznická péče, nehažte zákazníkům klacky pod nohy
  • Kvalitní zákaznická podpora jako konkurenční výhoda doma i v zahraničí (kytary.cz)
  • Případová studie - Jak využít NPS v praxi
  • Případová studie - Jak zavedení CRM pomohlo Galardu zvýšit obrat u pravidelných klientů o desítky procent
  • Nejčastější situace se zákazníkem a jak se jimi nenechat zaskočit
  • .... a mnoho dalších ....

Záznam 1490 Kč