Expert na nastavení špičkové zákaznické péče 

Provozuji aplikace AffilBox a SupportBox

Řešíte ve firmě tyto problémy?

Umím vás jich zbavit

Nekvalitní zákaznická péče

Provedu analýzu vaší zákaznické péče, udělám mysteryshopping a otestuji si vaši podporu. Připravím vám podrobný report s návrhy na vylepšení. Následně proškolím vaše kolegy, kteří přichází do styku se zákazníkem.

Špatné delegování dotazů zákazníků

Pomůžu vám nastavit správné předávání požadavků od zákazníků napříč všemi kanály. Žádný dotaz se vám neztratí a vše budete vyřizovat rychleji a levněji.

Nevíte, jak řešit náročné situace na podpoře

Připravím pro vás komunikační strategii a manuál pro komunikaci a řešení nejčastějších situací. Proškolím vaše kolegy a nastavím procesy, aby zákazník vždy dostal skvělý servis.

Nezískáváte efektivně zpětnou vazbu a reference od zákazníků

Pomůžu vám zavést efektivní a jednoduchý proces získávání zpětné vazby od zákazníků. Zavedeme proces reportování a zavádění poznatků do praxe.

Neznáte čísla a statistiky vaší zákaznické péče

Připravím vám podrobné, přesto srozumitelné reporty, jak si vaše zákaznická péče vede a co vám přináší. Dle těchto reportů pomůžu nastavit KPI pro její neustále zlepšování.

Nevíte, jak správně vybrat nového člověka na podporu

Pomůžu vám efektivně otestovat uchazeče o práci na zákaznické podpoře a vybrat nejvhodnějšího kandidáta, který bude skvělou posilou vašeho týmu.

Školení péče o zákazníky

Praha - 31. 1. 2017 - Zbývá 8 míst

Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře.
 
Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. 

Mé nástroje, služby a školení využívají tyto skvělé firmy

Nejnovější videa

SupportBox Podcast: Jak efektivně řídit projekty

Každý, kdo podniká, řídí mnoho projektů současně. I nás velmi zajímá, jak na to jít efektivně, aby se člověk nezbláznil a přitom měl vše pod kontrolou. Sami provozujeme dvě SaaS aplikace a v každé z nich řešíme mnoho dílčích projektíků.

Pozvali jsme si ty nejpovolanější – kluky z aplikace Freelo.cz, což je velmi povedená náhrada za zahraniční Basecamp. více>>

Jak si udělat pořádek na podpoře – ShopCamp 2016

Většina e-shopů dnes řeší dotazy svých zákazníků nesystematicky, někdy dokonce náhodně. Přitom skvělá zákaznická péče je to, čeho si vaši zákazníci budou cenit nejvíce. Skvělý zákaznický servis dokonce ve většině oborů poráží také nízkou cenu. Ve své přednášce vás provedu základními kroky, jak si své oddělení zákaznické péče můžete nastavit od úplného začátku, nebo naopak, jak své již fungující zákaznické péči dáte řád a posunete ji vyšší úroveň.

Má vize

"Zlepšit zákaznickou péči u 1.000 e-shopů v ČR a SR"

34%

Napsal jsem knihu

Jak prodat více díky AFFILIATE MARKETINGU

Praktický návod pro všechny, kdo chtějí vybudovat armádu obchodníků, kteří budou prodávat za ně, a nemají víc než hodinu týdně. Pro  majitele malých a středních e-shopů, kteří cítí, že klasické metody získávání zákazníků (SEO, PPC, e-mailing) už nestačí a chtějí zkusit něco dalšího. 

Na mém blogu naleznete

Zákaznická péče

Zákaznická péče je dnes a bude i nadále to, co rozhoduje o úspěchu, či neúspěchu firmy v rámci nepřeberné konkurence na Internetu.

Affiliate marketing

Líbilo by se vám, aby obchodníci přinášeli nové zákazníky každý den? Díky affiliate marketingu, si můžete vybudovat síť obchodníků.

Vyvíjím tyto aplikace

AffilBox je šikovný nástroj, který Vám pomůže vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat a prodávat Vaše produkty a pomůžou Vám s růstem Vašeho podnikání.

  • Na trhu od roku 2011
  • 2.700+ klientů
  • 29.000+ partnerů
  • 1+ miliarda obratu našich zákazníků za rok
  • 100+ milionů ročně na provizích partnerů

SupportBox je aplikace, která vám pomůže zjednodušit komunikaci a budovat vztah s Vašimi zákazníky, zvýšit frekvenci nákupů a doporučení a vydělat více.

  • Na trhu od roku 2015
  • 900+ klientů
  • 250.000+ zodpovězených e-mailů za měsíc
  • Snížení zátěže podpory až o 42 %
  • Zvýšení spokojenosti a retence zákazníků o desítky procent

Kontakt

E-mail

info@mariorozensky.cz

Telefon

+420 731 175 485

Facebook

facebook.com/rozensky

Twitter

twitter.com/mariorozensky