Jak na webináře

Chopte se příležitosti a oslovte co největší množství posluchačů najednou!

Termín: 11.2.2016

Čas: 9:30 - 13:30

Místo: Office House, Plaská 622/3, Praha 5

Cena: 1500 Kč bez DPH

Kapacita školení: 8 účastníků

Zbývá 7 míst

 

Webináře jsou skvělá příležitost, jak oslovit najednou velké množství účastníků a to pro ně pohodlnou cestou. Nikam nemusí jezdit a vysílání si naladí z pohodlí domova.

 

 

Co se na školení naučíte?

  • Co to je webinář a jak jej lze využít
  • Proč webinář pořádat? (ukážu vám statistiky a čísla, která dosahuji)
  • Jak získat na webinář co nejvíce účastníků
  • Jak zvolit vhodný nástroj na vysílání webináře (Hangout, GoToMeeting, WebinarJam, …)
  • Jak vytvořit efektivní registrační stránku
  • Jak získat co nejvíce účastníků
  • Jak zajistit, aby co nejvíce účastníků na webinář přišlo
  • Jak celý webinář strukturovat
  • Jak na webináři prodávat
  • Co dělat po webináři
  • Vše spojíme do kompletního webinářového systému

 

Nemám rád teorii, veškerý obsah kurzu je založen čistě na mé praxi, kdy jsem během posledních 3 let pořádal webináře a zkoušel různé technologie i marketingové postupy, jak co nejefektivněji získat návštěvníky na webinář a následně jak je skrze učení provést až do prodejní části, kde jim nabídnout více ve formě prodeje mých produktů a služeb. Vše co jsem se po cestě naučil vám nyní předám.

Pro  koho je školení vhodné?

  • jednotlivce i podnikatele, kteří chtějí efektivně prodávat své produkty a služby
  • lidi, co chtějí šířit svou myšlenku velkému počtu lidí bez nutnosti někam jezdit

 

Kdo vás bude školením provázet?

V současnosti se zabývám podnikáním na internetu a provozováním zajímavých projektů.

Aktuálně vytvářím software pro malé a střední podnikatele, který jim usnadňují práci a podnikání. Poskytuji také konzultace a projektové služby v rámci kterých jsem pro své zákazníky uspořádal několik desítek webinářů.

Za poslední 3 roky pořádal desítky webinářů jak pro sebe, tak pro mé klienty. Běžně se na mé webináře přihlašují stovky účastníků a ten nejlepší měl dokonce přes 1.000 posluchačů. Na mém nejlepším prodejním webináři jsem prodal služby za více než 600.000 Kč. Běžně dosahuji konverzního poměru 10-20 %.

 

Chcete také pořádat úspěšné webináře?