Jak hledat partnery pro provizní program

Asi nejpalčivější otázkou, kterou dostávám od našich uživatelů je, jak najít partnery pro affiliate program. Hledání partnerů je v každém provizním programu nikdy nekončící proces a je potřeba jej provádět neustále. Níže uvádím několik tipů, které dělám já, když partnery pro provizní program hledám.

Tipy pro hledání partnerů do provizního programu

1) Vytvoření textové stránky, ve které popíšete váš provizní program, kolik nabízíte provizi, kdo je vaše ideální cílová skupina, jak často vyplácíte atd. Na své stránky do patičky umístit odkaz na tuto stránku a klidně i nějaké bannery, abyste přilákali nové partnery. Ve všech dalších krocích se budete na tuto stránku odkazovat.

2) Oslovení lidí, kteří u vás nakoupili. Občas se mezi nima najde někdo, kdo má k danému soritmentu blízko a tudíž rád doporučí, nebo umístí bannery na své stránky. A není lepšího doporučení, než od spokojeného zákazníka.

3) Oslovení serverů, které fungují v daném oboru. Různé magazíny, portály, blogy, zájmové skupiny, či fóra, kam chodí vaše cílová skupina. Když by se nepřihlásili do vašeho provizního programu, tak o sobě také dáte vědět a třeba u vás nakoupí jen tak.

4) Registrace do katalogů provizních programů. Občas se z nich registrují noví partneři.

5) PPC+Facebook kampaň. PPC kampaň na přilákání nových partnerů. Může se to zdát podivné, ale je to stejné jak s eshopem, když víte, že vám jeden partner přivede objednávky na kterých vyděláte třeba 500 Kč za měsíc, tak můžete stejnou částku využít na najití partnera. První měsíc budete na nule a od dalšího měsíce již v plusu.

6) Oslovit partnery, kteří již propagují konkurenci. Prohledat web a najít si odkazy vedoucí na konkurenci a oslovovat majitele těchto serverů. Podívejte se na video, které jsem pro vás natočil a které vám ukáže, jak zjistit partnery konkurence.

Máte také nějaký tip, jak svůj provizní program rozšířit o nové členy? Podělte se o něj s námi v komentářích.

WordPressGuru.cz – Tvorba webu ve WordPressu, překlady šablon, instalace, konzultace

Mário Roženský
Věnuji se vývoji SaaS aplikace SupportBox a zlepšování zákaznické péče ve firmách. Posledních pár let jsem se věnoval popularizaci affiliate marketingu v Čechách. Napsal jsem knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Komentáře
  1. frances napsal:

    Cashback portály, wishlist portály, kupónové servery, podpartnerský systém, …

  2. Martin napsal:

    Kdyby někdo měl zájem o prezentaci svého affiliate na mém webu itefektivne.cz, tak se ozvěte (email na webu). Zrovna nějakého partnera sháním.

  3. Radek napsal:

    Hezký přehled tipů, myslím, že ty hlavní tady jsou určitě. Já sice moc zkušenosti s vedením a provozováním affilu nemám, už je to pár let co jsem měl affil na Growit.
    Snažil bych se tady ale zas držet Parretova pravidla 80:20 – 20% partnerů vám bude dělat 80% příjmů – místo nahánění co největšího počtu affiláků se tak radši snažte držet si ty nejlepší a dávat jim bonusy, vyšší provize..

  4. Kvasnička Jan napsal:

    Hodně lidí jde rovnou ke zdroji, tedy se snaží oslovit přímo nějakého affiliate manažera a „dostat“ z něj kontakty nebo doporučení na partnery. Je to dáno hlavně tím, že affiliate komunita ještě není moc velké a ti úspěšní a šikovní se většinou mezi sebou znají.
    Jinak moc pěkně sepsané 🙂 Jako vždy 🙂

  5. Josef napsal:

    ještě Cold Calls 🙂

  6. TIXIK napsal:

    Jedním ze způsobů může být zapojení partnerů formou víceúrovňové provize, odměna za doporučení jako motivace a generátor dalších nápadů.

  7. Samuel napsal:

    Taky bych řekl, že se má jít rovnou za zdrojem a to nejen za affiliate manažerem, ale registrací v jiných partnerských programem zjistit, kdo je nejlepší u konkurence a toho přetáhnout i za cenu vyšší individuální provize.

    Nebo zkusit zadat do vyhledávače „jak hledat affiliate partnery pro partnerský program eshopu“ 🙂

Napsat komentář: Radek Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *