Sledování prokliků a konverzí z reklam na vašem webu

V poslední době jsem zaznamenal zvýšenou poptávku po našem provizním software AffilBox za trošku jiným účelem, než jsme jej původně zamýšleli. Původní záměr byl, aby partneři přiváděli nové návštěvníky na web obchodníka. Ovšem roste počet webů, které naopak reklamu sami nabízejí (a přivádí zákazníky ostatním webům) a chtějí měřit prokliky, případně chtějí i něco za doporučení zákazníka obdržet.

Tito majítelé stránek si koupí AffilBox a jsou jediným partnerem v systému. Ty, které propagují na svém webu, označí jako inzerenty a vytovří k nim příslušné kampaně. A na jejich stránky umístí kódy pro sledování návštěvníků.

Tímto dostanou přehledný nástroj na základě kterého můžou sledovat výkonnost reklamy na svých stránkách a jednoduše a přehledně se vyrovnat s inzerenty. Nejsou jim zatajovány prodeje a vše je krásně transparentní.

Líbí se mi, jak jsou lidé vynalézaví a umí si najít cestičky a využití, které by mě nenapadlo. Pokud i vy chcete sledovat výkonnost reklamy na svých stránkách, tak si můžete AffilBox objednat.

Mário Roženský

Poslední tři roky se zabývám popularizací affiliate marketingu v Čechách a vývojem SaaS aplikací. Napsal jsem knihu Jak prodat více díky Affiliate marketingu. Často také o affiliate přednáším a pořádám Affiliate školení. Pokud se raději vzděláváte on-line, tak jsem připravil Affiliate Academy.

Komentáře

  • Patrik 30.07.2013 18:39

    S affilboxem spolupracuji, pracuji jako affiliate partner pro služby, které využívají affilbox a musím ocenit celý systém. Je přehledný a má v sobě všechny vlastnosti, které využívám k vylepšení prodejů. Především systém přinesli lidé, kteří affiliate marketingu opravdu rozumí.

  • Mirek 18.07.2013 13:58

    No, ono když se člověk nad tím zamyslí, tak těch nástrojů v češtině co jsou schopni dodávat relevatní informace zas tolik není, takže se tomu ani nedivím.

  • Radek 16.07.2013 09:33

    Taky už mě tento způsob napadl. Mohl bych tak docela snadno oslovit nové inzerenty, kteří affil nemají a je to pro mě moc pracné. Imho je to jeden ze způsobů, jak můžou marketéři měřit svoji efektivitu, aniž by museli být experti na G. Analytics.

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole