Největší sen a největší chyba

Největším snem každého obchodníka, či podnikatele je mít poptávku po svém produktu, či službě, kterou nestíhá uspokojit.

Největší chybou je tuto poptávku neuspokojit.

Mário Roženský

Poslední tři roky se zabývám popularizací affiliate marketingu v Čechách a vývojem SaaS aplikací. Napsal jsem knihu Jak prodat více díky Affiliate marketingu. Často také o affiliate přednáším a pořádám Affiliate školení. Pokud se raději vzděláváte on-line, tak jsem připravil Affiliate Academy.

Komentáře

  • Jarek Mikeš 04.09.2012 17:10

    Můj největší sen je tedy vyplněn, zároveň se vyplňuje i největší chyba!!! Ale dělám na tom.

    PS: Hledám PHP programátory :)

  • Mirek 30.08.2012 16:22

    Davide já to nemyslel u až tak velkých provozů jako jsou restaurace, ale u menších jako je kadeřnictví či třeba masáže. Tam obslouží x lidí denně a když jim pak na tu inzerci se nabalí třeba 300 lidí mají problém. Jasně i zde se každý musí dopředu rezervovat, ale také se u té rezervace může dozvědět že přijde na řadu až za dva měsíce.

  • Mirek 30.08.2012 13:15

    Toto se velmi často stává u firem jenž si zadají inzerci na slevomatech a pak zjistí že nejsou schopni uspokojit poptávku.

    • David Lörincz 30.08.2012 13:20

      Neřekl bych, že je to časté Mirku. Jeden portál pouze s cestováním (newgo.cz) mám marketingově na starosti s podobnými problémy se nesetkávám. Myslím, že ani u restaurací to nastat skoro nemůže, protože si musí zákazníci předem rezervovat místo. Pokud si přeplní restauraci úmyslně a personál nebo vybavení na to nemají, tak pak už je to jen o blbosti.

      • Petr Soukup 30.08.2012 13:21

        U restaurací je spíš typicky problém, že vouchery vytlačí pryč stálé zákazníky.

  • Petr Soukup 30.08.2012 12:32

    Text reklamy je delší jak text článku :)

    Chápu sice jak je myšlený, ale souhlasit s ním úplně nemůže. Přecijen mám teď na nedostupnosti vlastní služby novým zákazníkům postavený byznys model :)
    Naopak bych jako zásadní chybu viděl snažit se uspokojit každou poptávku a dělat kvůli tomu kompromisy.

  • David Lörincz 30.08.2012 12:31

    Bohužel se to stává velmi často. Firmy udělají tak velkou reklamu a hlavně úspěšnou, že sice navýší počet zákazníků jednorázově, ale mnohdy ztratí stálé zákazníky, který si všimnou, že klesne kvalita služeb (či zboží), protože to šidí.

  • Honza 30.08.2012 12:25

    Umožnění placených odkazů pod příspěvky snížilo délku příspěvků. :-)

  • frances 30.08.2012 12:23

    Toto je spise na tweet a ne blogspot ne? Ale samozrejme souhlasim je to pravda:)

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole