Kopírování z vás úspěšného neudělá

Při včerejší prezentaci projektů na iCollege jsem se jednoho z prezentujících spolustudentů zeptal, proč má svou prezentaci bez háčků a bez čárek. Jeho odpověď mě zaskočila „Protože to tak dělá Jan Barta a já chci být jako on!“ Prezentace ho určitě úspěšným neudělá.

Stejně tak z vás hole Nike neudělají Tigera Woodse.

Podobných nesmyslností lze nalézt celou řadu.

Úspěšní lidé jsou zaneprázdnění – Snažíte se tvářit strašne zabeprázdněně také, stále na něčem děláte a honíte se zleva doprava (bohužel se špatným cílem).

Úspěšní lidé mají spoustu peněz – Snažíte se vypadat bohatě a utrácíte skoro všchny své peníze, aby to vaše okolí vidělo.

Úspěšní lidé jsou populární – Snažíte se honit (kupovat) fanoušky na Facebooku a Twitteru, místo toho, abyste poskytovali hodnotu a oni přišli sami.

Bohužel takto se úspěšnými nestanete, pouze kopírujete výsledek, ne způsob, jakým úspěchu dosáhli.

Mário Roženský

Poslední tři roky se zabývám popularizací affiliate marketingu v Čechách a vývojem SaaS aplikací. Napsal jsem knihu Jak prodat více díky Affiliate marketingu. Často také o affiliate přednáším a pořádám Affiliate školení. Pokud se raději vzděláváte on-line, tak jsem připravil Affiliate Academy.

Komentáře

  • peto 11.02.2014 16:59

    úspešními sa treba nechať inšpirovať ale kopírovať ich to už nie

  • TomL 03.12.2013 15:47

    Díky, hezké zamyšlení 😉

  • Adam 24.11.2013 13:43

    Když dva dělají totéž, není tototéž. Dle mého názoru nejde jen tak něco okopírovat, a proto často takto vzniklé kopie nebývají úspěšné. Jak, ale uspět, když už snad vše bylo vymyšleno?

    Přikláním se k inspiraci. Inspirovat se cizí myšlenkou a přidat k ní, co si myslím, že předchozí autor nedotáhl k dokonalosti.
    Tady vidím cestu. :-)

  • mišo 20.11.2013 19:29

    niečo od úspešných sa dá kopirovať ale treba si to prispôsobiť vlastným potrebám a záujmom. Avšak kopírovať všetko je veľmi prehnané a dopadne to tak ako píšeš v článku

  • Roman 04.11.2013 11:29

    Dělal jsem jednou ředitele v jedné malé akciovce. K údivu všech svých známých a obchodních partnerů jsme vždy měl čas. Nechápali to, podle nich to nešlo k image úspěšného podnikatele. A já zatím vše, co šlo, delegoval a držel se přísloví: Kdo hodně pracuje, nemá čas bohatnout 😉

  • thenewyorkerboy 04.11.2013 03:30

    Vis Mario, on je to podobny problem na vsech frontach. Studuji na VSE a pokud me pamet neklame, na jedne prednasce JBho tam padnul dotaz typu – jesli si taky zapisujes cile na nasledujici den a kdo je tvym vzorem, podle ktereho tak jednas. Sam za sebe s klidem rikam, ze knizky Kyosakiho (nebo jak se jeho jmeno pise, jsem liny ho goolit) nalevaji kupu ho*en lidem do hlav, kteri si po jejich precteni pripadaji byti temer jejich autorem. A pak vznikaji takhle nesmyslne odpovedi a vlastne i otazky…
    Co se diakritiky tyce – naucil jsem se tak psat rychleji, nez s ni, v anglictine ji nevyuziji a radu let jsem fungoval na ENG klavesnici.

  • manasekp 03.11.2013 18:40

    Zalezi co kopirujes, nekomu okopirovat myslenku, pridat nejaky twist a udelat vlastni business si myslim ze jde. Ale kopirovat styl vyjadrovani je samozrejme blbost. (ja treba pisu bez diakritiky odjakziva z lenosti ale prezentaci bych bez diakritiky asi nedelal)

  • Jiří Brůžek 03.11.2013 18:09

    máš neskutečnou pravdu:-)

    spoustě lidí to ale nedochází:-(

    Jirka

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole