Digital Summit – jaký byl?

Pořádat konferenci není žádná sranda. Potvrdí to asi každý, kdo někdy pořádal nějakou akci pro více než 50 lidí.

Akci Digital Summit jsme pořádali my Firma 2.0 ve spolupráci s Mladou Frontou E15. Při přípravách jsme se bavili o tom, na koho konferenci zacílíme, komu přinese nejvíce užitku, kolik speakerů pozveme apod. Nakonec jsme se rozhodli uspořádat konferenci pro spíše začínající podnikatele, nebo ty, kteří se online marketingu nevěnují, ale chtěli by. Těmto účastníkům jsme chtěli nabídnout průřez technikami, které využíváme my sami ve svém podnikání.

Jak se nám to podařilo?

Digital Summit

Myslím, že na výbornou. Máme úžasný team, který pracoval parádně jako jeden celek a tímto jim všem chci poděkovat. Vše začalo hned ráno u vstupu. Pro akci jsme připravili vstupenky skrz náš vlastní systém pro prodej vstupenek FAPI Tickets. Součástí je také aplikace pro kontrolu vstupenek do chytrých telefonů na iPhone i Android. Díky tomu byla registrace účastníků otázkou pěti vteřin na každého kdo přišel.

Celá konference byla rozdělena na 11 přednášek, každá po 30 mintách. Každý z řečníků seznámil účastníky se svým tématem, ve kterém je odborník a předal jim základní kroky k využití strategie, kterou představil. Všichni mluvili velmi otevřeně a popisovali přesně to co opravdu reálně dělají a v podnikání využívají.

Každý z účastníků si odnesl také pracovní sešit k přednáškám a ebook s návody krok za krokem, jak začít v jednotlivých oblastech. Stačí jen vzít si tento návod a postupně do praxe uvádět každou z technik. Pokud to účatníci dodrží, tak budou mít opravdu parádní rok 2014 v online podnikání.

Má přednáška o Affiliate marketingu byla až poslední v pořadí. Celý den jsem se na ni těšil. Osobně nemám rád slidy se spoustou odrážek, tak jsem si připravil komix a pár obrázků. Mým hlavním cílem bylo nadchnout publikum pro affiliate marketing a předat jim jedinou zprávu. Rok 2014 bude rokem affiliate marketingu. Pokud jej začnou ve svém podnikání využívat, tak se dostanou mezi pouhé 2 % obchodníků, kteří affiliate využívají. Takže pokud chcete být lepší, než 98 % konkurence, tak o tom přemýšlejte. Také jsem si chtěl přednášku užít a pobavit se a stejně tak i zapojit publikum.

Nikdy předtím jsem před 750 lidmi nepřednášel, ale jak jsem zjistil, tak rozdíl mezi 100 a 1000 účastníky žádný není. Vždy je třeba kvalitní příprava a maximální soustředění. Soudě dle reakcí účastníků se konference Digital Summit velmi povedla, předali jsme přesně to co jsme slibovali a to informace, které pomohou podnikání na internetu všem účastníkům řádně nastartovat.

Jedna srandička na závěr – 14 lidí mi psalo, že jsem jim někoho připomínal. Prý Steva Jobse. To je pro mě obrovská pocta a dovolil jsem si udělat obrázek, na kterém můžete hledat 10 rozdílů :).

Mário nebo Jobs

Byli jste na Digital Summitu? Co vás nejvíce zaujalo? Jak se vám líbil?

Mário Roženský

Poslední tři roky se zabývám popularizací affiliate marketingu v Čechách a vývojem SaaS aplikací. Napsal jsem knihu Jak prodat více díky Affiliate marketingu. Často také o affiliate přednáším a pořádám Affiliate školení. Pokud se raději vzděláváte on-line, tak jsem připravil Affiliate Academy.

Komentáře

  • Co dál? Aneb ne vždy se daří | Mário Roženský 02.04.2014 10:43

    […] jela jedna kampaň, ve které jsem působil jako affiliate manager a připravovali jsme konferenci Digital Summit. Právě konference byla krásným vyvrcholením a završením […]

  • peto 30.01.2014 17:50

    nejakú podobu so Stevem by som tam tiež videl :), z mojho pohľadu môžem túto konferenciu iba chváliť, len nabudúce by som uvítal aj niečo zložitejšie, čo nie je určené len pre začiatočníkov

  • Michal Kubicek 26.01.2014 22:02

    Fakt tam nejaky expert na socialni site rekl, ze Twitter je na nic?

    • Mário Roženský 27.01.2014 06:57

      To netuším, ale pro začínajícího podnikatele má FB 100x větší význam. Twitter v CZ funguje pouze okolo technologií. V ostatních sférách moc ne. Na FB za stejné úsilí člověk získá mnohem více. Já osobně Twitter preferuju nad FB, mám tam i více followerů, ale z FB mi chodí stejně 4x více lidí. Takže kdyby se mě začátečník zeptal, kam věnovat svou energii, tak mu doporučím FB (ano lze to zjednodušit, že to postupje na všechny sítě najednou atd., ale to většina začátečníků netuší).

  • Radim Hasalík 25.01.2014 14:51

    Srandičky a jiné věci fungují, souhlasím. Ona ale měla ve slidech info, že třeba zpráva o výsledcích nezávislého testu na FB nepatří. Ale neviděl jsem na živo, tak nemohu hodnotit.

    SEO) Když budou první dva odkazy o ničem a ty budeš se třetím, čtvrtým mít poutavější titulek, může ti docela dobře fungovat i takové umístění. Nejsem příliš příznivec sledování pozic. Neustále se to mění. Neměl by to být ukazatel vlivu SEO na tvůj byznys. Mnohem raději řeším přímo statistiky na mém webu a dlouhodobý trend (nárůst, pokles, jak se chovají návštěvníci z vyhledávačů, daří se mi získávat jejich kontakty apod.).

  • Mário Roženský 25.01.2014 14:32

    Já třeba mou FB strategii tak mám, dávám tam odkazy na mé články, ale občas nějakou srandičku (v oboru), nebo příběh ze života. Myslím, že počet followerů mi roste velmi pěkně a tato strategie mi funguje na výbornou.

    Ad SEO, souhlasím s tím co píšeš, spíš jsem to myslel, že je můj zájem být co nejvýše na co nejvíce slov :).

  • Radim Hasalík 25.01.2014 14:24

    Díky za upřesnění k sociálním sítím. Vycházím se slidů prezentace. Můj hlavní cíl u FB je a bude získávat kontakty na fanoušky. Nechci fanoušky bavit a neměl by to být cíl FB strategií. To je můj názor. Já bych to na jejím místě takto neprezentoval.

    Ad SEO) Nejde o pozice, jde o celkové přístupy z vyhledávačů a chování lidí na webu. Pozice jsou například u Google nezměřitelné. V Google Webmaster Tools můžeš vidět průměrnou pozici. Každému se totiž zobrazí tvůj web na jiném místě. Je mi jedno, na jakém místě se ve vyhledávači nachází můj web. Důležitý je výsledek.

  • Viera Gildeinova 25.01.2014 14:01

    Roky pracujem v mediálnom aj vzdelávacom prostredí a zúčastnila som sa stoviek konferencií, summitov po celom svete aj s väčšou účasťou, ale môžem s nadšením povedať, že ten úžasný pocit ktorý stále mám, všetci ste predčili moje predstavy a zámery kvôli ktorým som sa rozhodla DS zúčastniť. Bol to jeden z mojich najviac inšpirujúcich,dynamických, aj pohodových a bohatých dní za posledné roky, vy ste Mário aj Dávidom , Stáňou etc.pre mńa úplnou špičkou, nakoľko ma vždy bavilo byť vpredu , búrať staré nefunkčné systémy a ukazovať nové cesty , otvárať netušené obzory ktoré sú pred nami všetkými.
    Som si istá, že tento rok miliónovo zúročím všetky moje skúsenosti, moje schopnosti, dary a múdrosť pretavenú do poznania práve vďaka vám, obrovská vďaka, úcta a rešpekt.

    Vicky

  • Mário Roženský 25.01.2014 10:36

    Tak to ti Radime předal kolega asi špatné informace. Ta káva byla myšlena, že nejen prodávat, ale také bavit. Takže prokládat „prodejní“ / „linkovací“ příspěvky také zábavnými. Jinak se lidi naštvou a nebudou se stránkou vůbec interagovat.

    Z čeho kolega ten dojem získal? Jinak v SEO nejde o pozice ve vyhledávačích? Já měl pocit, že ano.

  • Radim Hasalík 25.01.2014 10:21

    Například: dávejte na Facebook fotografie kávy s knírkem (namísto tematických odkazů zpět na web, kde může dojít ke sbírání kontaktů!). Případně vytvoření dojmu, že v SEO jde o pozice ve vyhledávačích a nákup zpětných odkazů.

  • Radim Hasalík 25.01.2014 10:05

    Cením si toho, že někdo podobnou konferenci pořádal (neúčastnil jsem se, šel tam spolupracovník). Zpracovávám nyní jeho recenzi z konference. Z toho jsem zjistil, že tam ve dvou přednáškách (SEO, sociální sítě) zřejmě zazněly nepřesnosti, které tam neměly co dělat. Začátečníci si potom mohli z konference odnést nesprávné informace, které potom budeme v praxi muset u klientů napravovat.

    • Mário Roženský 25.01.2014 10:14

      Jaké Radime?

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole